Thursday, October 29, 2009

Diriku yg cam Haram!!!

aku mmg rse nk mrah ngn dri sendiri!!!
aku ambek msa dkat sejam blaja ngn wani nk post blog kt sni!!!
wawawwa...sengal la aku...
sbbnye??
ak x log in pon tp dok kalot cr nk post en3 kt ne..
haram kn??
wawwaa..
aku heran tol asik-asik muke yg same post..
si izwan pilus,haha izwan iskandar la.jaa.joyah.wani...
2 je la...
so meh sni cik primadona tlg nyebok...
aku nk cite smthng kt korang
sal bju kelas(x abes2 cite bju kelas)hahaha
aku x ksah pon kne pos sume..
akak aku mmg bsnes bju scara online..
so x de masalah pon wey..
da bese pos bju..
tp most of korang x nk....
aku follow je..da buat undi pon kn...
tp ade gak yg bunyik2 x puas ati...
ade yg nk po s jgak time cuti..
aku pning!!!!!
nnt bju lmbt siap ktenye,,,
aku x tau la aku ni snstip sgt ke ape tp aku mule rse cm korg tak suke aku yg blikn..
wawawawa...so sile brterus trang ye people.....
tp remember,ape pon yg kite wt kite x leh nk puaskan ati sume pihak,,,
kn?kn?kn?
so sblum pape jd aku nk mntak maap kalo::
1.baju yg bli nnt x mmuaskan ati korang
2. hrge mhal dr bajet korang
3. wrne x ssuai dgn kulit(da kulit plbagai rgam kn,,nk wt cne)
4.lmbat siap sbb br dpt taun dpan..
so sorry sgt,,,,,
jgn marah aku...
jgn kutuk blakang,,,
tlg ye kwn2!!!




by,
primadona malaya


No comments:

Post a Comment